Jackelien Gort

Alexander de Jonge

Mijn naam is Jackelien de Jonge-Gort.

Thuis voelen en jezelf zijn, zonder toeters en bellen. Loop je liever op sokken, prima!

Ga je liever het bos in, goed !

Mijn wens is dat je contact blijft maken met wie je van nature bent en leert vertrouwen op je eigen wijs-heid.

Wat er op je pad is gekomen is er. Ik wil je leren ernaar te kijken en je aanmoedigen en ondersteunen wat het je heeft gebracht en hoe je vervolgens sterker verder gaat.

Wat ik terug krijg uit mijn omgeving is dat ik toegankelijk, empathisch en een geduldige optimist ben.

Wat ik je te bieden heb, is dat je het niet alleen hoeft te doen. Ik sta graag naast je.

Naast persoonlijk contact, houd ik van werken in groepen. Bijvoorbeeld vitaliteitstrainingen, gesprek(coach)trainingen, leiderschap en vooral samen vooruitgang beleven. Hierin draagt zelfontwikkeling bij in leefstijlverandering.

Actief vanuit ontspanning en soms confronterend door je eigen zelfreflectie. Een training van 4 keer, na werktijd of een stukje van de werkgever.

Als je bewust bent dat Niet Alles er altijd is, is dankbaarheid groot voor wat er wel is !

Ik ont-moet je graag !

De vraag is, wie ben ik werkelijk? Dat valt in tekst moeilijk af te lezen. In elke ontmoeting leer je mij beter kennen. Dat je je op je gemak bij me voelt, vind ik hierin dus erg belangrijk.

Wie ben je namelijk werkelijk? De antwoorden op deze vraag zijn voor mij altijd boeiend geweest. Na een loopbaan binnen de Rabobank heb ik een bewuste overstap gemaakt naar het onderwijs. Binnen het team Retail & Business ben ik 16 jaar actief geweest als docent, stagebegeleider en coach. Elk contact met een (jong)volwassene is voor mij een wederzijds moment waarin we elkaar zien en beleven en we elkaar iets brengen.

Binnen het onderwijs ben ik projectleider geweest van verschillende projecten. Projecten om de doorstroom van vmbo naar het mbo te verbeteren of praktijk binnen het onderwijs te bevorderen. Kwaliteitsverbetering binnen het onderwijs zette mij aan om meer samenwerking tussen de opleidingen niveau 2 te bewerkstelligen. Als projectleider voor een project binnen uw onderwijs of bedrijf ben ik doortastend, creatief, effectief en krijg ik mensen enthousiast in beweging en wordt er vooruitgang geboekt. Voor een (tijdelijke) opdracht, neem contact met mij op !

Naast veel levens- en werkervaring neem ik kennis en vaardigheden mee uit de volgende opleidingen:

  • NLP practitioner
  • NLP master
  • Bezield coachen en counselen
  • Mindfulness training MBSR
  • Covey training
  • Enneagram cursus
  • Postieve psychologie 
  • Stiefgezincoaching
  • Terug naar je natuur
  • Master special educational needs talentontwikkeling
  • Individuele opvoedopstellingen
  • Praktisch leidinggeven
  • Opleiding klankschalen

Als je bewust bent dat Niet Alles er altijd is, is dankbaarheid groot voor wat er wel is !

Ik ont-moet je graag. 

 

Verder kan je mij, Alexander de Jonge treffen bij Niet Alles. Als trainer en ontwikkelaar ben ik actief aanwezig. Als docent bij het dr. Nassau college in Assen doceer ik 10 havo en vwo klassen met leerlingen uit het derde jaar. Elke dag is het voor mij belangrijk om een positieve sfeer binnen de groep te creëren, waarin veiligheid voorop staat. Elke leerling laat ik merken dat ik hem of haar zie en probeer ik een volgende stap te laten zetten. Wat kan ik genieten als de leerling een deur op een kier wil zetten en mij vertrouwt om samen een volgende spannende stap te zetten. Wat deze stap ook mag zijn. 

Relativerend, oplossingsgericht, soms zie ik net iets meer dan dat er te zien is en met een flink portie humor, zorg ik voor mijn bijdrage. Genietend van waar ik bij kan en bij mag zijn, ga ik door elke dag. Zo is voor mij elke dag een reis en is deze belangrijker dan de bestemming. Tref ik je op mijn reis? 

Tijdens mijn loopbaan heb ik de volgende trainingen mogen volgen:

  • Mindfulness training MBSR
  • Uitgaan van verschillen d.m.v. DISC
  • Belemmerende overtuigingen transformeren naar ondersteunende overtuigingen,  Psych-K de Werff
  • Rots en Water trainer Rots en Water instituut NL
  • Formatief evalueren Basis+fase 1
  • Effectief communiceren
  • Groepsdynamica
  • Activerende werkvormen
  • Dyslexie VO compleet
  • Situationeel leidinggeven
  • Executieve functies